Konfirmander i Apostelkirken

Samtaler om liv, tro og fællesskab

Sammen med Apostelkirkens præst Thomas Frovin giver forberedelsen til konfirmation dig mulighed for at undersøge, hvad den kristne tro handler om, uanset hvem du er, og uanset hvad du tænker om tro.

Sammen vil vi tale om det, der betyder noget i livet, og om hvad det har med Gud, tro og fællesskab at gøre.

For at blive konfirmeret skal du først være døbt. Hvis du endnu ikke er det, kan du sagtens blive det inden konfirmationen. Det er også muligt at følge med til forberedelsen, hvis du ikke er sikker på, om du vil konfirmeres.

Konfirmation 2025 29. maj kl. 10.30

Oplysning om tilmelding til konfirmation i 2025 offentliggøres her på siden.

Thomas Frovin, præst i Apostelkirken

Forberedelse

Du kan blive konfirmeret i Apostelkirken, når du går i 7. eller 8. klasse. For at blive konfirmeret skal du deltage i konfirmationsforberedelsen, der begynder i september. Der kan komme aftentilbud i løbet af vores tid sammen også. Og så skal du også være klar på at deltage i søndagsgudstjenesterne.

Vi tjekker ind kl. 14.25 med pølsehorn og juice. Derefter synger og læser vi søndagens tekst. Forberedelsen slutter af med aktiviteter og samtale.

Thomas Frovin, præst i Apostelkirken
Thomas Frovin