Konfirmander

Konfirmander, Kristkirken 2020

Konfirmation 2025

Vesterbro-konfirmation er for alle, som går i 7. eller 8. klasse. Konfirmationen er livets store overgang fra barndom til ungdom, hvor Gud bekræfter sin forpligtelse til os.

For at blive konfirmeret, skal du gå til forberedelse fra 22. september frem til konfirmation i maj 2025.

Præsterne står for undervisningen sammen med kirkens andre dygtige fagfolk. Vi vil tale om tro, håb og kærlighed, hvad det vil sige at være menneske, hvad der er det vigtige i livet – forbundethed, nærvær, omsorg og fællesskab, Biblen og Gud. Vi vil også komme rundt på Vesterbro og møde livet i alle dets afskygninger.

Tilmelding

Tilmelding til konfirmation i 2025 foregår via dette link: https://www.folkekirken.dk/livets-begivenheder/konfirmation/konfirmandtilmelding

Du kan følges med klassekammerater, venner eller vælge det hold, der passer bedst i forhold til andre fritidsaktiviteter. En søndag om måneden mødes alle Vesterbros konfirmander til en særlig event. Konfirmationsforberedelse begynder 22. september. Alle der er interesseret i konfirmation i en bestemt kirke eller med en bestemt præst, får som udgangspunkt deres ønsker opfyldt.

Har du spørgsmål eller særlige hensyn, du har brug for bliver taget, kan du kontakte ledende præst i Folkekirken Vesterbro Lars Obel på lkob@km.dk eller 61673455.

Hvor og hvornår

Apostelkirken