Kirkeudvalg

En levende kirke kræver aktive mennesker

Kirkerne på Vesterbro har hver et kirkeudvalg, der arbejder med de konkrete opgaver og aktiviteter i den enkelte kirke. Hvis du vil have indflydelse på en af Vesterbros kirker, er du er velkommen med gode idéer og holdninger til kirkens arbejde til årsmøderne. Du kan også stille op og måske blive valgt til et af kirkeudvalgene.

Valg afholdes i januar

Alle, der bor på Vesterbro (eller har løst sognebånd), er medlem af folkekirken og fyldt 18 år kan stemme og stille op til valg på årsmøderne. De afholdes i januar og annonceres i kalenderen. Menighedsrådet er Folkekirken Vesterbros øverste ledende organ og har det overordnede ansvar for styring og udvikling af det kirkelige og administrative arbejde.

Apostelkirken

Medlemmer af kirkeudvalgene i 2024

Apostelkirken

Lisa Rom Boye, formand (lisaboye@gmail.com), Per-Ole Tvarnø Lind, Kristoffer Roager, Emma Bjørn Wiwe, Lukas Kaarby, Troels Sørensen, Niels Nymann Eriksen (præst) og Thomas Frovin (præst)