Spring navigation over

Randi Stenholt-Jacobsen

Daglig leder og administrationschef
Tlf 23 11 56 06
rsj@km.dk

Som administrationschef i Folkekirken Vesterbro er der overordnet tre store ansvarsområder, som menighedsrådet har besluttet, er samlet i min funktion, og som jeg udfører i tæt samarbejde med menighedsrådsformanden og forretningsudvalget.

  • Sammen med teamlederen har jeg personaleansvaret for vores ca. 45 medarbejdere
  • Som kirkeværge har jeg ansvaret for vores bygninger, som består af syv kirker, syv præsteboliger og et menighedshus i Valdemarsgade
  • Derudover har jeg ansvaret for at styre sognets økonomi

Jeg er uddannet jurist og begyndte mit arbejdsliv med et par år på et mindre advokatkontor. Før jeg kom til Folkekirken Vesterbro har jeg arbejdet 20 år i Beskæftigelsesministeriet, hvor jeg var så privilegeret at arbejdet inden for mange forskellige områder, blandt andet personalejura, trivsel, arbejdsmiljø, forebyggelse af nedslidning, personskader, ansøgningspuljer, udmøntning af politiske beslutninger, fastholdelse på arbejdsmarkedet samt haft flere stillinger som leder.

Jeg er optaget af at understøtte et godt samarbejde og arbejdsmiljø mellem ansatte, præster og menighedsrådsmedlemmer, så vi sammen kan skabe den bedste kirke for vesterbroerne. Desuden er det vigtigt for mig at være tydelig i min kommunikation, løbende at følge op og at være tilgængelig og nærværende i dagligdagen.

Se også